Ukens skjønnhetsprodukt: Tikei mineral foundation

Denne ukens skjønnhetsprodukt er TiKei-mineralpudder. Nå gikk jeg tom for dette pudderet for noen uker siden, og huden har virkelig ikke vært så glødende og fin som den var siden. TiKei er det fineste mineralpudderet jeg har prøvd, og jeg er virkelig fornøyd med det. Jeg kan få en naturlig look ved å bare ta på et lag, eller et mer dekkende ved å bygge på det. Den er også veldig fin å bruke oppå feks en BB-cream eller en flytende foundation fordi det gir en utrolig fin glød og finish uten at huden blir tørr. En ting som også er viktig å presisere, er at TiKei er fri for Bismuth, et mineral som gir skimmer i f.eks. BareMinerals og glominerals-sminke. Dette mineralet gjør huden fin og skimrende mens du har det på, men vil over tid gjøre porene større og huden grålig. Dette har jeg opplevd selv, og er en god grunn til at jeg ikke bruker BareMinerals lenger.

Min favorittbørste til dette pudderet er Ultimate Kabuki.  Den store, gode og utrolig myke børsten gjør at det er en drøm å påføre pudderet, og det tar også veldig kort tid. Jeg er så heldig å bli sponset av TiKei og fikk pakke fra dem i dag, så nå kan jeg endelig få den nydelige huden jeg hadde før jeg gikk tom:p 

 
Her har jeg brukt TiKeis mineral foundation- og bronzer

Du får kjøpt dette produktet på: Tikei.no

Pris: 159,- for 9 gram (vanlig størrelse)

11 kommentarer

Siste innlegg