AZTEC PRINT

SHOES CONVERSE ALL STAR // DRESS BIK BOK // SWEATER MEXYSHOP.COM // BAG MARC BY MARC JACOBS

I dag har jeg på meg lave sko for første gang på flere måneder – virkelig behagelig! Må si at jeg absolutt foretrekker å gå i lave sko, jeg synes ikke det er verdt å få vondt i bena bare for at en skal gå i pene sko. Jeg holder rett og slett ikke ut å gå rundt med vondt i bena, jeg blir jævla irritert:p Når jeg er ute vil jeg ha muligheten til å være på farta, jeg vil kunne gå mer enn to meter uten å dævve. Derfor er det viktig å finne sko som er høye med mest mulig komfort, og da blir det mye Jeffrey Campbell-sko på meg, og flatforms selvfølgelig (diskutabelt hvor “pent” det er, but who cares?:p). 

I dag har Anders og jeg vært og spist italiensk mat på Mangiamo på Grünerløkka – nam! Makan til koselig på Grünerløkka i dette flotte været, masse folk som er ute og koser seg i sola. Det er nå jeg kunne tenkt meg å bo litt mer urbant, et sted med litt mer sjarm, men jeg er så pyse at jeg tør ikke flytte fra vestkanten:p

 

Likte dere dagens antrekk?

24 kommentarer

Siste innlegg