Sweet n’ sour

Nå har Anders og jeg nettopp kommet hjem fra Sushi & Wok på Colosseum, fikk nemlig viljen min og fikk dra på kinarestaurant. Egentlig så er jeg bare enormt fan av de suppene de har på sånne steder, som Tom Kha Gai, Tom Yum Kung og Pekingsuppe. Mmmm… men så er jeg litt rar i matveien også, jeg kan spise en hel boks med tomatpurè og spiser jevnlig barnemat. Du skulle sett meg når det var halv pris på all barnemat på Kiwi en periode, angrer fortsatt på at jeg ikke hamstra mer, haha. Da vet dere det. Så joda jeg angra på sursøt-retten jeg bestilte og poengterte at jeg heller skulle ha kjøpt en Tom Kha Gai suppe, og da sa Anders: “Det er så kjerring å angre”, noe som er veldig sant.

5 kommentarer
    1. Haha, jeg er alltid så redd for å angre på det jeg bestiller, så jeg bestiller nesten alltid det samme som kjæresten min, for jeg er livredd for at han skal få noe som er bedre enn meg! Fikk lyst på kinamat nå forresten…innbakt and i sursøt saus (er det det du har her? for det slår kylling i sursøt saus big time!) nam!

    2. Kristiane: Haha, det gjør jeg også! Begynte med det etter at jeg merket at jeg bommet på det meste, og han alltid valgte så bra retter:p Her hadde jeg panert svinekjøtt, litt annerledes enn sånn typisk frityrstekt. Ganske godt 🙂

    3. Spiser du barnemat ennå? Husker du spiste det lenge etter at andre barn hadde sluttet:) Ha, ha. Sikkert næringsrikt, og lett å tilberede.👍😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg