Batwing knit

CARDIGAN SAMMYDRESS.COM // NECKLACE ZARA // DRESS BIK BOK // SUNGLASSES ZEROUV.COM // SHOES JEFFREY CAMPBELL // BAG MARC BY MARC JACOBS

 Hellu folkens 😉 Uff, denne dagen har vært veeldig slapp… Grunnet for høyt koffeininntak i går kveld sov jeg såvidt i natt, så jeg har vært rimelig sliten i dag. Jeg er hypersensitiv overfor koffein, så en halv kopp gjorde faktisk susen! Jeg bare elsker kaffe og spesielt Pepsi Max mye ♥ Jeg har et ønske om at Norge skal få koffeinfri cola light, det er en luksus jeg bare nyter i utlandet. Rett før jeg lager en facebookgruppe:P

Senere i dag fikk jeg besøk av en venninne, og vi skravlet i fire timer før vi skjønte hva klokka var. Koselig var det iallefall;) Nå sitter jeg å ser på Idol (opptak) og luuurer på hvem som går ut i kveld… Oh my God, deltakerne møtte nettopp David Hasselhoff, awesome!!

4 kommentarer

Siste innlegg