NEW IN // NELLY.COM

Dette var en stor pakke for ei lita jente å bære. Masse fine varer, endelig kom den! Glemte nesten ut hva jeg hadde bestilt, så det var gøy å åpne den å se. Her er hva jeg bestilte:

Faux fur Rebecca Stella for Nelly (599,-) Mmm, denne er nydelig og veldig anvendelig! Kommer til å bruke den mye.

Faux fur Stars by Jonas Hallberg (639,-) Trengte en svart kort jakke, så da kjøpte jeg denne sorte fuskepelsen, veldig fin på.

Jeffrey Campbell Freda (699,-) Visste ikke at jeg kom til å like disse skoene så godt, det er faktisk mine nye favorittsko! Kjempefine på, kjempehøye og gode å gå i.

Bernard coat faux fur Savannah (329,-) Denne var så billig at jeg måtte bare ha den, så likte jeg fargen og mønsteret veldig godt. Fuskepels <3

Hayden feather skirt Stars by Jonas Hallberg (449,-) Dette var kjempefint på! Har hatt lyst på det lenge, blir fint til både sommeren og til fest:)

 

Salget er avsluttet så jeg kunne dessverre ikke legge ut linker, men det står at salget vil åpne igjen om en stund. 

Likte dere tingene?

6 kommentarer

Siste innlegg