My hair appliances // Gorgeous hair

Dette er min kjære rettetang som jeg kjøpte for noen år siden, og jeg er fortsatt kjempefornøyd med den. Den er skånsom og effektiv. Det er også enkelt å krølle håret med den, ettersom de sølvplatene utenpå også varmes opp. Varmen kan stilles, og den skrur seg automatisk av etter en tid. Björn Axén Straight & Curl Nano Pro kan kjøpes på Siba.no for kr 399,-

Denne lille saken er ganske brilliant for å skape volum i håret. Den minner litt om en kreppetang, men gir litt dypere krepper. Det jeg gjør er å løfte opp det øverste håret og kreppe det håret under innerst i røttene. Dette gjør at håret med en gang løfter seg ganske mye og skaper mye volum. Om du tuperer håret før du krepper det blir volumet enda større. Slik fortsetter jeg i håret til jeg føler det er nok volum, det er egentlig ikke nødvendig å jobbe så systematisk, bare sørge for at kreppene ikke er synlige. Denne kan kjøpes på nelly.com for 695,-

Slike små krølltenger er jo veldig hendige, superenkle å lage krøller med ettersom du bare surrer håret rundt tangen. Du får et flott resultat på bare noen minutter! Jeg hadde gorgeous-tangen før som er omtrent helt lik, bare at MAST sin har temperaturregulering, noe som er greit for skadet hår. Du får kjøpt denne for 699,- på makestyle.no

Jeg elsker denne krølltangen. Ettersom den er så tykk gir den mer naturlige hverdagskrøller. Jeg har laget en video på denne hvor jeg viser hvordan du kan få romantiske krøller. Denne kan bestilles på Elkjop.no for 449,- og hentes i butikk.

 

Denne er kjempefin til å lage bølger i håret. Jeg bruker denne for å få typ Mary Kate Olsen-hår, litt sånn careface krøller:p Da krøller jeg bare noen tilfeldige partier av håret og legger gjerne inn noen vanlige krøller med MAST-tangen i tillegg. Det er også fint å bruke Wave Makeren på hele håret. Denne kan bestilles på elkjop.no for bare 299,-

7 kommentarer

Siste innlegg