Nytt vippeserum // rabattkode

Xlash er naturlig vekstnæring som skal gjøre dine egne øyevipper lange og fyldige. Den inneholder naturlige planteestrakter, og når de kommer ned i hårsekkene stimuleres veksten. Xlash er heller ikke testet på dyr, noe som er veldig positivt! En skal se tydelige resultater etter 30 dager. Har ikke testet det enda, men skal begynne i dag og er spent på hva effekten kommer til å bli. Skal gi dere en oppdatering når jeg har brukt det en stund! 🙂


Jeg har forresten fått muligheten til å gi leserne mine 100 kroners rabatt på Xlash serumet, slik at du får det for 399,- istedetfor 499,-. Tilbudet varer til 31.05.13.

Du trenger bare å klikke på denne linken, så er rabatten allerede lagt inn.

 

/sponset

5 kommentarer
    1. Jeg har prøvd Xlash og er veldig fornøyd med det! Jeg fikk mye finere og lengre øyevipper etter jeg begynte å bruke det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg