Lunch date

I dag var jeg ute å spiste lunsj med Kaja på Olivia. Valgte salat selvfølgelig – skal jo være sunn nå, høhø. Veldig lite typisk meg å bestille det, men det var faktisk veldig godt. Bestilte en med blant annet parmaskinke, parmesan, oliven, tomat og balsamicodressing, mmm 🙂

Når jeg kom hjem måtte jeg ha meg et mellommåltid og da spiste jeg Alpro soyayoghurt, og den er faktisk kjempegod! Jeg hadde helt glemt ut det, men den smaker nesten helt likt som vanlig skogsbæryoghurt og så slipper du innhold av melkeprodukter. Den er også fin å spise sammen med musli til frokost. Finner stadig nye erstatninger 🙂 Fåes kjøpt i de fleste dagligvarebutikker.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg