Breakfast & Lunch

Jeg har forstått at det er noen som er opptatt av kosthold og diverse, så jeg har begynt å skrive litt om mitt eget kosthold her på bloggen nå som jeg har begynt å spise litt sunnere. I dag spiste jeg også bare frukt og bær til frokost, noe jeg trives godt med og som fungerer bra for meg. Jeg er ikke særlig sulten om morgenen, så da er det greit å få i seg noe lett og heller spise litt mer senere på dagen.

Til lunsj spiste jeg en grov bagel med skinke, salat, tomat, løk og dessverre litt Philadelphia-ost, haha. Ikke det at ost er så kaloririkt eller fettete, jeg har bare lyst å holde meg unna melkeprodukter generelt. Men akkurat ost sliter jeg med siden ost er på så mye mat og at det er jævlig digg, og soyaosten smaker ikke direkte herlig. Kanskje jeg ikke har fått tak i den riktige enda. Tropicana-juicen har jeg valgt fordi den ikke er fra konsentrat, det vil si at den er ferskere ergo sunnere. Noen av dere synes kanskje dette er lite mat? Bloggere blir jo beskyldt for å oppfordre til spiseforstyrrelser og diverse så fort de nevner ordet “kosthold”, men jeg har ikke gått sulten i dag hvis det er det dere tror. Klokka er 16.30 og jeg er fortsatt mett. Jeg er ei lita jente og det skal ikke så mye til for å mette min mage.

 

Blir dere inspirerte av å se andre spise sunt?

6 kommentarer
    1. ANNELI: Bra at du blir litt inspirert:) Det er jo forskjell på folk, så om du er skrubbsulten om morgenen så funker det kanskje ikke med bare frukt på deg:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg