30 day challenge, day 1: Beskriv ditt forhold

Jeg har bestemt meg for å ha en “30 day challenge” som mange bloggere driver med om dagen. Rett og slett fordi det er litt gøy og så blir dere kanskje litt bedre kjent med meg? I dag er det Dag 1: “Ditt forhold nå, hvis singel beskriv singellivet”

 

Det forholdet jeg er i nå er veldig bra, Anders er verdens snilleste og trofaste gutt. Vi har også veldig like interesser og har store ambisjoner begge to, noe som er kult. I tillegg har vi den samme lamme humoren, og av og til lurer jeg på hva folk hadde sagt hvis de var en flue på veggen hjemme hos oss. Det er jævlig mye rart som sies og synges! Anders er en kløpper på å dikte syke sanger og selv om det går meg på nervene så klarer jeg ikke la være å synge med. Han er dog ikke like imponert over mine skills som singer/songwriter, selv om det faktisk er mine hits det går mest i. Anders er også min største fan når det gjelder bloggen, stiller opp og tar bilder når han kan og er veldig positiv og oppmuntrende! Men alt er ikke bare fryd og gammen altså, vi krangler vi også! Om ganske trivielle ting vel og merke, men det kan bli noen heftige diskusjoner. Noe av det som er mest ulikt med oss er vel musikksmaken, han liker Kurt Nilsen og jeg liker Marilyn Manson (akkurat det krangler vi ikke om da :p ) Han presterte å referere til min musikksmak som “skravleband” på en av de første datene våre, noe jeg syntes var veldig morsomt!

Vi møttes da jeg kom til Oslo i 2010, ettersom vi bodde i samme bygg på Frogner. Jeg bodde i kollektiv i første etasje og han bodde i tredje. Jeg hadde hørt at det var noen kjekke tvillinger som bodde i tredje etasje, så vi møttes tilfeldig på fest der en gang og da fant vi tonen. Jeg slet veldig med å se forskjell på ham og broren til å begynne med, ettersom de er eneggede tvillinger. Så jeg tenkte bare: “Faaen, tenk hvis jeg møter en av dem i gangen og så tar jeg feil? Hva skal jeg si?”. Jeg så rett og slett ikke forskjellen, og det tok faktisk en god stund før jeg klarte å skille dem. Venninna mi Kaja er forresten sammen med tvillingbroren til Anders, Fredrik. Hun bodde i andre etasje i samme bygningen og det var slik de møttes, ha ha. Tilfeldighetene, hæ? 🙂

 
           Kaja og Fredrik                                                                                                                                 Meg, Anders og Fredrik

 

 

Jeg har ikke fått satt opp hele lista for de 30 dagene enda, men den kommer sannsynligvis i morgen!

Synes dere det er gøy med 30 days challenge?

5 kommentarer

Siste innlegg