Challenge, day 5 // Filmer som får deg til å gråte

1. Engelen – Fytti helsike så trist denne filmen er. Jeg satt på kino da jeg så den og tenkte bare at jeg kan ikke være den eneste som gråter av dette. Tragisk og trist film, men også en veldig viktig film! Se traileren:)

2. The Passion of the Christ – Veldig intens, bra og rørende film. Fikk en del tårer i øyekrokene av denne. (NB! Veldig sterke scener i filmsnutten over)

3. Forrest Gump – Første gangen jeg så denne var jeg veldig liten. Jeg bare husker at jeg gråt og gråt på slutten mens rulleteksten gikk for jeg syntes det var så trist og rørende. Superbra film som er både morsom og trist.

 

4. Pocahontas (1995 versjonen) – Nå var jeg sikkert seks-sju år da jeg så denne filmen sist, men jeg var sikker på at det var en jævlig trist scene i slutten av filmen, for jeg husker at jeg gråt og gråt når John Smith måtte dra fra Pocahontas. Og jammen fant jeg klippet fra filmen og gråt igjen, haha. Så denne er definitivt med på listen, en av de nydeligste Disney-filmene <3

 

Hvilke filmer får dere til å gråte?

8 kommentarer
    1. Men det var da jo bare fire? :p Forrest Gump er definitivt en av mine, slutten av Pocahontas er jo også ganske trist. Gråter også som regel av The Notebook og Titanic også :p Og Saving Private Ryan, tror nesten den får meg lettest til å gråte :p Apollo 13 også, bare fordi det ender så lykkelig. Haha, Tom Hanks var veldig representert her :p

    2. Jeg griner ikke så lett av filmer, men My Sister’s Keeper, DEN er trist den! The impossible følger hakk i hel 😉

    3. Titanic, The Notebook, Armageddon, Love Actually, My Girl, The Lion King… The list is long… I get very sentimental when watching movies 😉

    4. Hehe, satt akkuratt å så “Forrest Gump”
      Hva med “The green mile” og “Schindlers List”?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg