Fringe sweater

Fringe sweater storets.com // shorts sheinside.com // shoes TopShop.com // bag Zara

 

Elsker denne genseren fra storets som jeg fikk av mamma sist bursdag <3 Absolutt en av mine favoritter i garderoben. Nå lurer på om jeg skal kjøpe en i hvitt også, selv om jeg ikke synes det er lurt å kjøpe to av samme ting. Ender nesten alltid opp med å sette mindre pris på det da, men er mulig jeg må gjøre et unntak i denne situasjonen:) I kveld begynner jeg forresten med treningen. Ja, nå er det offisielt. Isabella og jeg skal på spinning i dag, og så på Fast, fit & faboulous i morgen på Elixia. Det er på tide å få litt valuta for pengene, jeg er lei av å være støttemedlem. Jeg trives veldig godt på Elixia også, så skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å komme seg dit:p Skjerpings!

17 kommentarer

Siste innlegg