Min hverdagssminke

Under kan du se sminken jeg bruker nesten hver dag nå for tiden. Smashbox Photo Op Eyeshadow Trio (3.) i fargen Screenshot er en sikker vinner, så denne bruker jeg med mindre jeg er i det kreative hjørnet. Passer til både dag og kveld! H&M diplineren (6.) legger jeg alltid i en tykk linje under øyenskyggen. Det er ikke hver dag jeg bruker falske vipper, men de jeg bruker nå for tiden er H&M Long false eyelashes (8.) som funker bra, og ser ganske naturlige ut. Viktig å klippe dem på sidene hvis de er for store bare. DUO adhesive (9.) er supert for å lime på de falske vippene og brukes av eksperter over hele verden. Kan kjøpes på Cubus.

 En av de nyeste produktene i min sminkerutine er glominerals protective liquid foundation (4.).Har jo omtrent ikke brukt flytende foundation på flere år, pga det “tettet porene” så mye. Det stemmer jo forsåvidt, med mindre de består av kun mineraler, slik som denne. Huden har blitt mye fuktigere etter at jeg begynte med flytende, så dette kommer jeg til å fortsette med. Bruker som regel TiKei mineralpudder (7.) over, som er et supert produkt, men den kan også brukes alene. L’oreal eyebrow pencil (11.) i fargen Deep Brown bruker jeg på øyenbrynene. Lancome Hypnose (12.) er mascaraen jeg bruker, og YSL Touche Eclat (10.) er concealeren jeg har brukt i flere år. Kan kjøpes på parfymerier. Bobbi Brown Shimmer Brick Compact (1.) gir fin skimmer og glød i ansiktet, mens BareMinerals READY bronzeren (2.) gir en fin brunfarge, jeg bruker The Skinny Dip. Da har vi til slutt en ting jeg ikke kan leve uten, og det er Smashbox Artificial Light (5.) i fargen Flash. Dette er en utrolig god highlighter som lyser opp partier i ansiktet og gir en fantastisk glød. Kan brukes til hverdag og fest, og kan også blandes ut i foundationen for å få ekstra glød.

3 kommentarer

Siste innlegg