C’mon baby, light my fire

DRESS HERE // BAG H&M // SHOES HERE

Nå ligger jeg i senga og lytter til The Doors og The Rolling Stones og kunne ønske at jeg levde for noen tiår siden. Er det to perioder jeg kunne ønske jeg opplevde så må det være 70- og 80-tallet. 70-tallet fordi det var så laid back og verden virket som et bedre sted, og 80-tallet fordi det var så sinnsykt mye bra musikk da, og så mange konserter jeg gjerne skulle ha vært på. Tenk å oppleve Queen, The Cure, The Rolling Stones, originale Guns N’ Roses, Judas Priest, Pink Floyd, Twisted Sister, Kiss, Poison og flere… Ah. Jeg husket når jeg begynte å høre på sånn musikk som ung så ble jeg så frustrert av at mange av mine favorittband ikke kunne sees live. Da ønsket jeg meg et tiår og to tilbake, og det gjør jeg fortsatt.

29 kommentarer

Siste innlegg