NEW IN: Make up

IsaDora Twist-Up Gloss Stick: Denne likte jeg kjempegodt! Digger applikatoren, tar kjempekort tid å påføre og resultatet blir veldig jevnt og fint. Gir mye fukt og varer en god stund. Finnes i forskjellige farger, noen mer heldekkende og noen mer gjennomsiktige. Jeg har min i 03 Sugar Crush. Koster 99,- på Vita.

The Body Shop Baked-to-last bronzer (01): Ååå, som jeg har savnet denne saken… Føler meg penere allerede! Egentlig burde jeg alltid ha denne i sminkeveska for den gir så utrolig flott brunfarge og sommerglød til ansiktet, absolutt en must have. Pluss for å være bakt såpass kompakt at det aldri har knust! Koster 259,-.

Gosh white kohl eyeliner: Jeg eide ikke en brukelig hvit eyeliner, så det var min unnskyldning for å kjøpe en. Jeg har liksom aldri brukt hvit eyeliner, men det gjør faktisk en forskjell og får øynene til å se mye større og våknere ut, så jeg kommer til å legge dette inn i sminkerutinen nå. Koster 79,- på Vita.

9 kommentarer

Siste innlegg