Package delivery // The peaks of blogging

Det er jo ikke til å legge skjul på at noe av det beste med å blogge er å få pakker i posten. Jeg fikk tre stykker i dag og jeg hadde ikke engang aning hva som var inni der før jeg åpnet dem. Det blir mye online shopping i tillegg til sponsorer, så en glemmer fort hva som er på vei. At jeg snart skal leve av å blogge… det er informasjon hjernen min ikke har prosessert enda. 

Her er noe av det jeg fikk i dag. Tenkte det ikke var vits å ta bilde av alt, jeg kan heller vise klærne på senere. I tillegg skal jeg demonstrere glominerals produktene for dere. Jeg tenkte også at jeg skulle lage en oversikt over billige internasjonale shoppingsider på nett, siden jeg har handlet så mye overalt. Der kan jeg fortelle litt om mine erfaringer i forhold til nettsidene, om servicen, frakt og lignende. Dere ANER ikke hvor mange billige nettsider for klær det finnes der ute, det gjelder bare å finne de riktige!

8 kommentarer

Siste innlegg