Enkelt og sunt måltid etter trening

Da jeg kom fra spinning i dag var jeg så sulten, og hadde veldig lyst på fisk! Når jeg er sulten må jeg ha mat ASAP, jeg klarer ikke å stå å lage mat i evigheter. Posen rett i ovnen fra Findus er et godt alternativ om en er sulten og har lyst på noe sunt som ikke tar så lang tid å lage. 

1. Tilbered tilbehøret. Jeg koker gulrøtter og poteter i samme gryte. 

2. På slutten av koketiden på tilbehøret, legger du posene med fisk i mikrobølgeovnen (skal gi best resultat) i 6 minutter. Kan også legges i ovnen.

3. Ta posene ut, klipp opp og legg på en tallerken med tilbehøret.

Voila! Tok meg ca 20-30 minutter å lage, og kjæresten ble fornøyd til og med ;D

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg