My vanity table

Endelig er min “vanity station” på plass. Så mye tid som jeg vier til hår og sminke så var det virkelig et møbel som trengtes! Det skal sies i en bisetning at det var ikke mye å velge i når det gjaldt sminkebord. Omtrent ingen interiørbutikker har det utenom IKEA, og de hadde bare to, men jeg er veldig fornøyd med bordet og det passer godt til resten av interiøret i leiligheten. Det er jo så praktisk å ha et eget sted der du kan gjøre deg klar, der du kan stelle både hår og ansikt. Det neste jeg skal sette opp er en studiolampe eller lignende med noe hvitt lys, slik at jeg kan style meg til alle tider på døgnet. Det er kjipt å bomme helt på grunn av feil lys.

Kuskinnteppet er også i hus, var det ikke fint?? Har ikke sett noen som ligner på dette fargemessig i butikkene, de fleste er sort/hvitt eller mørkebrun/hvitt, så vi var veldig heldige med dette. Finn.no er et fint sted! 

Har du sminkebord?

12 kommentarer

Siste innlegg