UKENS SKJØNNHETSPRODUKT

Denne ukens skjønnhetsprodukt er All-in-one BB Cream fra The Body Shop. Denne har kommet best ut i mange tester, og i dag fikk jeg muligheten til å dømme den selv. Tuben er ganske liten, 25 ml, så jeg prøvde å ikke bruke for mye. Da jeg begynte å smøre den ut merket jeg fort at det lille jeg hadde tatt ut var for mye, og jeg hadde halvparten til overs. Da skjønte jeg at prisen ikke var så verst likevel for så få milliliter – den er altså drøy i bruk. Jeg hadde litt fuktighetskrem under som jeg lot huden absorbere før jeg påførte BB creamen, likevel merket jeg at denne ga mye mer fuktighet enn alle BB creamene jeg har prøvd.

Den kommer ut nesten helt hvit med noen mikrokorn i, og når du smører den ut tilpasses den til hudtonen din.

Fargene går ikke så mye på hvor brun du er, siden de tilpasser seg fargen på huden ganske mye. Det er likevel viktig at du velger rett tone til huden din, så det kan være lurt å dra innom The Body Shop og få dem til å hjelpe deg der. Det finnes tre forskjellige, og jeg bruker 01.

Her har jeg på meg BB Creamen, en shimmerbronzer fra The Body Shop og glodust highlighter. BB Creamen gir lett til medium dekning, så den fungerer fint for å gi deg en fin sommerglød, eller om du vil se litt mer naturlig ut. Du kan også ha et pudder oppå om du vil ha en mer matt og dekkende look, for eksempel et mineralpudder.

Pris: 215,- for 25 ml

Fås kjøpt på: The Body Shopy

 

Har du prøvd denne? Er du fornøyd?

5 kommentarer

Siste innlegg