LANSERING: MARY-KATE & ASHLEY FOR BIKBOK

Så gøy å se Olsentvillingene i levende live! Tenkte ikke så mye over det før i dag, men det er lett å bli starstruck av å se så kjente personer i virkeligheten. Samtidig skjønner en jo at de er bare vanlige mennesker. Så ikke ut som jeg var den eneste som var starstruck, though:

Etter litt fascinasjon måtte jeg jo ta en titt på kolleksjonen også, det var jo litt av poenget! Her var det mange typiske MK og Ashley-godbiter.

Sneik meg til en liten sit down i stolene deres, høhø

Fikk utrolig nok med meg dette fantastiske stykket skinn, som var enda finere i virkeligheten. Det er kun produsert 200 stk (som er nummerert) for hele skandinavia, og det var kun 6 stk i flaggskipbutikken i Karl Johan, så er rimelig fornøyd med å eie en selv. Den type jakke som oser fab når du har den på, umulig å ikke føle seg vel i. 

Typisk Olsentvillingene, flanellskjorte i ruter! Har lenge hatt lyst på en sånn, og nå fikk jeg jo kjøpt en fra “kilden” selv.

Fikk kjøpt mine tre favorittpieces fra kolleksjonen, inkludert denne flotte glidelåskjolen. Perfekt både til fest og hverdag. Alt i alt fikk jeg det jeg ville ut av dagen, se tvillingene og kjøpe mine favorittplagg! Det er i alt tre kolleksjoner fra MKA,  så det er enda mer å glede seg til! Den neste blir mer pyntet siden den kommer ut rundt juletider og den neste etter der igjen blir inspirert av en maritim stil siden den kommer ut nærmere sommeren. Can’t wait 🙂

20 kommentarer

Siste innlegg