Again with the dry shampoo…

Jeg er avhengig av tørrsjampo og er stadig på jakt etter nye og bedre produkter. Ettersom jeg har extensions er det ikke så lurt å vaske håret hver dag, i tillegg er det ikke bra for hodebunnen eller håret generelt. NÅ har jeg prøvd nok en tørrsjampo, Fudge Dry Shampoo, som nylig begynte å selges på blant annet H&M. Den var veldig god! Bedre enn mange jeg har skrevet om før. Den er litt annerledes i “pumpa”, den må holdes inne ganske kraftig for at det skal komme noe ut, men det funker absolutt. Den virker veldig drøy, og gir omtrent ingen følelse av at håret blir ekkelt eller får en dårlig tekstur. Tar effektivt bort fett uten å etterlate seg masse pulver, og en trenger ikke å bruke mye av den. Husker ikke helt prisen, men den ligger på lik pris som de fleste andre tørrsjampoer tror jeg.

Jeg fikk et tips av en leser om å prøve got2be Rockin’ it dry shampoo, og den var faktisk veldig god, blant de beste jeg har prøvd. Så takk for tipset;) Vil likevel si at Fudge sin er bedre, ettersom got2be sin etterlater litt mer pulver i håret, i tillegg ble den brukt opp veldig fort til tross for at den var ganske stor. Tørrsjampo er ganske kostbart fordi en bruker det så ofte, så da er det greit å kjøpe en som har ok pris og som varer lengst mulig. Kjøpte got2be Rockin’ it dry shampoo på H&M.

 

Hvilken tørrsjampo bruker du?

7 kommentarer
    1. Jeg var hekta på den rosa fra proffs som de selger på H&M og lignende. Men så gikk jeg over til define, men var ikke helt happy. Så nå prøver jeg meg på Batiste etter tips fra min søster. Liker den veldig godt til nå, lukter godt og funker braa !

    2. krist.in: Ja jeg brukte også den rosa fra proffs en stund, men finnes bedre:p Batiste er bra! Men jeg har hørt at man kan få gulaktig hår av det (hvis du er blond), så derfor har jeg droppet det, alle blondiners skrekk, haha.

    3. Tusen takk for tips! Jeg bruker ikke så mye tørrshampoo, for jeg får ikke så veldig fort fett hår. Men har vurdert flere ganger å kanskje skaffe meg det, så jeg har det i situasjoner jeg har kanskje har for dårlig tid til å dusje 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg