Rock like this // blog news

Sweater Forever21 // miniskirt Vero Moda // shoes Y.R.U. // sunglasses zerouv.com // bag MBMJ

Heihei! Nå kan jeg endelig fortelle hva jeg hadde tenkt å fortelle sist uke. Jeg har begynt å blogge for side2.no i Catwalk-seksjonen. Jeg har ansvar for mye av skjønnhetsdelen, og vil komme med blant annet videoer og artikler om skjønnhet etterhvert. Det blir snart byttet design på bloggen slik at jeg får likt de andre som blogger for side2, men bloggadressen vil bli den samme 🙂 Dette blir spennende!

 

Du kan se de siste innleggene fra alle side2-bloggerne her.

6 kommentarer
    1. såå fint 🙂 ! Og så spennende med side2! De pleier jo å få et ganske stort boost i antall lesere de som får bli med der:) Og når du er på innsiden; Kan du ikke få noen til å starte opp den ping-siden igjen? side2blogg.no hvor folk pinget innlegg og det ble oppdatert med gode innlegg hver dag? Elsket den siden !

    2. Ååå, så spennende! Gratulerer så masse 🙂
      Digger outfiten, skulle til å si en favoritt. Men er forøvrig hele greia, hehe
      Sandra/reisedagboka.net

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg