Black as night


Shoes maxstarstore.com // leather jacket MK&A for Bik Bok // bag gina tricot // shirt LF Store // sunglasses zerouv.com 

Ain’t my new sunnies cool?:) Her er det manko på solbrillefronten, mine favoritter har gått i stykker og jeg finner ikke like : Derfor er det på tide å stacke opp noen nye for høsten. Gjør ikke noe det da.. 😉

La forresten merke til at det var en stund siden jeg hadde tatt i bruk mine platform MaxStar-sko – sist sommer brukte jeg dem nesten hver dag! Jeg har tatt et skooppgjør med meg selv i det siste, sko er nemlig det største problemområdet i min garderobe. Derfor skal jeg nå selge en del av de jeg har. Jeg er så kresen og liker ikke at ting er for pyntete/voksent, så jeg sliter med å finne noen høstsko som er midt i blinken. Ikke minst er jeg lei av å gå med ukomfortable sko, så jeg skal fokusere mer på komfort denne sesongen. Ta gjerne det med en klype salt :p

10 kommentarer

Siste innlegg