Ny ansiktsrens fra dermalogica

Jeg gikk tom for Dermalogicas Ultra Calming Cleanser, og følte rett og slett den var litt for mild for min hud, og syntes den tok dårlig bort sminke. Derfor bestemte jeg meg for å prøve noe nytt, og gikk for en litt mer anti-age-rens denne gangen. Jeg har renset ansiktet med Dermalogica Tri-active cleanse, fra ChromaWhite TRx-serien noen ganger nå, og jeg elsker den! Den gir SÅ mye mer enn de andre rensene; Special, Essential og Ultracalming. Den koster jo også en del mer, men det syntes jeg den var verdt. Den har tre effekter:

  • Renser
  • Eksfolierer 
  • Jevner ut hudfargen

Jeg merker hvor mye renere huden blir, på grunn av eksfolieringen, og hudtonen min er mindre rød og mye mer jevn. Den inneholder også sheabutter som gir huden fuktighet slik at den ikke føles tørr og stram etter bruk. Jeg bruker den to ganger til dagen.

 

Noen aktive ingredienser:

Melkesyre eksfolierer for å fjerne gustne, misfargede hudceller, og gjør huden klarere.

C-vitamin, morbær og rotfrukt hjelper med å lysne huden.

Antioksidant hvit te hjelper med å kontrollere oksidering, og fremskynde hudlysning. (dermalogica.no)

 

Den koster ca 515 i salonger og på dermalogica.no, men merket er amerikansk og er mye billigere i USA. Koster for eksempel 29 dollar (under 200 kroner) på amazon.com.

7 kommentarer
    1. Prøvd noe annet fra denne serien?
      Vurdert å kjøpe dag/natt krem, rens, ++ fra Dermalogica, men litt vanskelig å finne ut hva en burde kjøpe.
      Har litt uren hud, får fort tørr hud, vært litt for mye i solen uten god nok beskyttelse, og begynner å se at en blir eldre;P Blir veldig glad om du har noen tips:D!
      Også lurer jeg på om det er trygt å handle på amazon.com:)?

    2. paulsencharlotte: Jeg har ikke prøvd noe annet fra denne serien, men har prøvd en del produkter fra dermalogica. Utifra det du beskriver så kan du godt bruke den rensen jeg nettopp kjøpte, eller til og med Age Smart Skin Resurfacing Cleanser som er enda litt sterkere. Det spørs om du kan bruke sistnevnte hver dag bare. Siden begge eksfolierer med bl.a. melkesyre så hjelper de godt på urenheter, og du får en finere overflate på huden. Siden du kanskje har litt solskader i huden så passer jo ChromawhiteTRX serien ypperlig, i kremer også. Ellers kan du bruke Sheer Moisture m/ spf15 fra den vanlige serien.

      Det jeg har kjøpt fra nettet har iallefall vært bra, så jeg velger å legge godviljen til for å spare en del penger. På både ebay og amazon så kan du lese hva andre synes om produktene de har mottatt fra selgeren, og på ebay får du pengene tilbake om varen ikke er som beskrevet, med ebay buyer protection.:) Håper svaret hjalp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg