GIVEAWAY: Sophia Rose og DesignMix

Hei søtiser;) Jeg var på showrommet til DesignMix og smykkemerket Sophia Rose for noen dager siden, og da fikk jeg plukke ut noen gaver å gi til en av dere! 

Jeg plukket ut disse flotte, bohem chic armbåndene i sterling silver fra Sophia Rose. SophiaRose.no er en online smykkebutikk som drives av gemologen (ekspert i stener og diamanter) Tanya Ross. Hun bruker hovedsaklig sølv, gullforgylt sølv og ekte stener i smykkene sine. Hun lager utrolig masse fint!

Denne kule, romslige lommeboken i høykvalitetsskinn fra DesignMix.no får dere også:) DesignMix.no drives av Marte G. Mørk og fører spesielle vesker, smykker, gaver og noe interiør. Hun har blant annet merkene Kitsch, N. Historiae og Passion Fruit Jewelry.

Hun fører blant annet den nye trenden i Hollywood, Kitsch Hair Ties som er høykvalitets hårstrikker som er så flotte at du også kan bruke dem som armbånd. De har blitt veldig populære i USA, og dere får også med en pakke med Kitsch hair ties + headbands! (Jeg har heldigvis sikret meg noen pakker selv;)

Sophia Rose og DesignMix har også et showroom på Majorstuen i Jacob Aalls gate 8, der kan du komme å se på alle de flotte produktene de fører. Det er åpent fra 11-17 på hverdager!

/sponsede produkter

169 kommentarer

Siste innlegg