Mine favoritter: Hudpleieprodukter

// 1. Bioderma Sensibio H²O: En veldig god og mild øyesminkefjerner som brukes av mange make up artister. Den er uten olje og kan også brukes til å ta av resten av sminken pga dens rensende effekt på huden. Også veldig egnet for folk som bruker øyevippeextensions. // 2. Dermalogica tri-active cleanse: En mildt blekende ansiktsrens i kremform. Den inneholder melkesyre som eksfolierer. Rensen jevner ut hudtonen, fjerner sminken og gir fuktighet. // 3. Clinique anti-blemish solutions: Det er ikke så ofte jeg får utbrudd, men når jeg gjør det bruker jeg dette ansiktsvannet. Det er antibakterielt, og gjør at kviser tørker ut og forsvinner veldig fort. Koster ca 180,- på parfymerier.

// 4. The Body Shop Nutriganics Drops of Youth: Dette er serumet jeg bruker for tiden. Det jeg liker med det er at 99% av ingrediensene er av naturlig opphav, i tillegg trekker det fort ned i huden og gir umiddelbart fuktighet. Hvis du har veldig tørr og voksen hud dog, kan det være at det gir for lite fett til huden. Koster to-trehundrekroner på Body Shop. // 5. Ole Hendriksen Visual Truth Eye Creme: En antialdrings øyekrem som gir effektiv beskyttelse mot frie radikaler og forhindrer skade på den tynne huden rundt øyet. Den gjør at rynkene rundt øynene viser mindre mens du har den på, og øker elastisteten og vevets styrke. // 6. Skin effects by Dr. Jeffrey Dover®: Dette er fruktsyrepads med 8% glycolsyre som effektiv skrubber huden og gjør at ny, sunn hud kommer til overflaten. Step 1 er fruktsyrepads, mens step 2 er nøytraliserende pads. Enkleste form for fruktsyrebehandling hjemme! Disse kjøpte jeg i NYC, men du kan kjøpe noen på blivakker.no med 15% fruktsyre HER.

// 7. Sothys 2-in-1 maske og skrubb: En god peeling som gir masse fuktighet. Brukes 1-2 ganger i uken etter rens. Selges i noen få utvalgte hudpleiesalonger. // 8. Victoria’s secret pro Airbrush FX Illuminating Primer: En kjempegod primer som jeg bruker av og til før jeg påfører foundation. Den gjør at huden blir mer jevn og porene mindre synlige. Gjør også at sminken varer lenger.  

// 9. Dermalogica Intensive Moisture Balance: En dagkrem som gir godt med fuktighet og gjør huden myk og god. Passer de fleste hudtyper, utenom veldig fete. // 10. Exuviance Multi-Protective Day Creme SPF 15: Dette er en av mine absolutte favoritter. Denne dagkremen inneholder fruktsyrer og etter noen ukers bruk blir hudtonen kjempejevn, huden får en fantastisk glød og masse fuktighet. Den holder huden ung og motvirker rynker – tommel opp! Koster 399,- og fåes i en del hudpleiesalonger. // 11. St. Tropez Bronzing Lotion Face: Dette er en av de beste ansiktskremene med selvbruning i, den tetter porene minimalt, gir nok fukt og gir huden en fin, naturlig brunfarge. Selges på blant annet Vita.

 

Dette er altså de hudpleieproduktene jeg bruker for tiden. Bare spør om det er noe dere lurer på!

8 kommentarer

Siste innlegg