Julens søteste kalender

Denne søte Mini Mani Month-kalenderen fra Ciatè ble i fjor kjempepopulær, og jeg kan godt skjønne hvorfor! Hvilke jenter elsker vel ikke julekalendere og neglelakker, det er jo en genial kombo 🙂 Ny minilakk fra Ciatè hver dag fra 1. til 24. desember – ja takk! ♥ Jeg som er for gammel til å få julekalender av mamma og pappa, gleder meg litt ekstra til å gå løs på denne. Kalenderen består av 24 kvalitetslakker fra Ciaté, inkludert mini top og base coat, mini caviarperler og en full størrelse paint pot.

Kalenderen er verdt 1100,- men du får den for 530,- på makestyle.no ♥

En annen herlig sak fra Ciaté er disse julekulene med neglelakk som du kan henge på juletreet. Settet består av seks julekuler med minineglelakker i glitter. Kjempefin gave å gi bort eller om du skal ha juleselskap og vil gi en liten oppmerksomhet til gjestene dine. Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for å fått det, haha. Jeg ELSKER sånne små jenteting 😉

Settet koster 350,- her ♥

/affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg