Omtale: Decléor Aroma Night

Decléor Aroma Night er en plantearomatisk balsam som skal balansere huden om natten. Om natten endrer den biologiske rytmen seg, og det er det denne balmen er basert på. Den er 100% naturlig, og hjelper å rense og balansere huden om natten, i tillegg til at den mykgjør og lysner huden. Den kan også roe ned irritert hud og solbrenthet.

Ingredienser: Basil Essential Oil, Neroli, Camomile, Tonka Bean Resinoid Essential Oils and Avocado and Hazelnut Plant Oils. Ingen konserveringsmidler eller kunstige farger.

Passer for: Alle hudtyper.

Hvordan anvende: Ta en liten mengde av balmen i hendene og varm den opp mellom håndflatene. Påfør den med lette bevegelser i ansiktet. Påføres om kvelden.

Omtale:

Jeg kan innrømme at første gangen jeg prøvde den var det litt rart på grunn av konsistensen. Det virket feil å ta på en så fet balm i ansiktet, særlig for meg som får utbrudd av for fete produkter, men jeg forstod raskt at jeg hadde dømt produktet litt for tidlig. Når en varmer balmen opp i hendene blir den lett å jobbe med, og den er herlig å smøre ut. Den lukter veldig mye på grunn av de naturlige planteingrediensene – noe som er typisk for Decléor – men personlig liker jeg duften veldig godt, og føler den har en slags avslappende virkning.

Når jeg våkner dagen etterpå har jeg kjempefuktig og glødende hud. I tillegg ser selve hudfargen mye jevnere og finere ut. Huden blir rett og slett fantastisk god av denne balmen, og jeg får heller ikke utbrudd av den. Dette er et produkt som er perfekt når jeg har underskudd av fuktighet, eller rett og slett bare vil unne huden min litt ekstra. Jeg føler den “reparerer” huden. Dette er en av mine absolutte favorittprodukter, og jeg kommer lett til å kjøpe en ny når jeg går tom. Den er litt stiv i prisen, men den er også veldig drøy i bruk, så jeg synes den er verdt pengene. Anbefales uten tvil!

Selges i autoriserte hudpleiesalonger som fører Decléor. Veil. pris for 15 ml 499,- og 30 ml: 769,-

 

5/5

10 kommentarer
    1. Så flott at du skrev om dette akkurat i dag! Jeg har nemlig fått anbefalt decleors serie for sensitiv hud. Men som du sa er den ganske stiv i prisen (heldigvis mye billigere på blush og blivakker), så jeg har prøvd å lese meg opp på produktene. Hvordan synes du den er i forhold til dermologica? Sitter og vurderer hvilken serie jeg skal gå for! Tusen takk for hjelp 🙂

    2. Det er ingen nettbutikker type blush, blivakker osv. som er autoriserte forhandlere av Decleor!
      Anbefaler alle å oppsøke en hudpleiesalong for å få riktige og ordinære produkter. De fleste hudpleiesalonger sender gjerne produkter.
      Mvh Drømmehagen hudpleie

    3. Maria: Decléor er veldig forskjellig fra Dermalogica. Jeg synes Dermalogica er veldig bra for uren hud, og produktene lukter veldig lite. Decleors produkter er veldig gode for tørr hud, og lukter veldig mye (naturlig), noe jeg liker. Jeg synes Decleor er et litt mer spennende merke enn Dermalogica, og har lyst å bytte for eksempel rens fra sistnevnte til Decleor neste gang. Kan ikke si så mye negativt om noen av delene egentlig, tror du vil bli fornøyd uansett hva du velger så lenge du tilpasser det til hudtypen din 😉

    4. Tusen takk for svar! Da prøver jeg Decleor, ettersom den skulle passe min sensitive og tørre hud godt 🙂 Kjempe fint med slike innlegg! Veldig kjekt å høre hva andre synes før man investrer i noe nytt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg