Blonde again

Sponset behandling

I dag var jeg hos Sofia på Karlsson Barlindhaug og fikset håret. Farge holder veldig dårlig i det blonde håret mitt, og brunfargen fra ombreen hadde nesten gått helt ut, så jeg måtte gjøre noe med det. Det ble til at vi stripet det blondt igjen. Jeg er så fornøyd, og synes det er en av de fineste blondfargene jeg har hatt, akkurat passe kaldt. Jeg trodde ikke det kom til å bli så fint, siden omtrent halve håret var oransjaktig, og mye av håret mitt er ulike farger pga striping og bleking. Sofia er GULL, anbefaler henne uten tvil. Hun er kjempeflink med både farge og striper. Under kan du se forandringen:

1. Bilde av ombreen Sofia gjorde på meg. 2. Bilde fra igår, da fargen var veldig utvasket. 3. Fra i dag 🙂

Jeg fikk også med meg sjampo og balsam fra TIGIs serie Hair Reborn. Disse to er spesielt for hår som lett blir kruset, og slitt hår, og de skal også bevare hårfargen bra. De inneholder Seriseal-silkeproteiner som styrker hårfibrene, og lover å redusere frizz med 80% om du bruker sjampoen og balsamen sammen. De forrige produktene fra TIGI var veldig gode, så jeg gleder til å prøve disse. Serien selges på Karlsson Barlindhaug (ved Nationaltheateret). 

11 kommentarer

Siste innlegg