Video // Forskjellen på krøllstavene fra makestyle.no

/affiliateslenker

MAST1-krøllstaven fra makestyle.no ble jo superpopulær da den kom ut, og siden har det kommet en tykkere versjon, MAST 2. Denne er midt i blinken for meg, som elsker store, bølgete krøller. Du gjør bare som med MAST 1, surrer krøllene rundt staven, holder litt og slipper. Jeg er ikke så superflink med tradisjonelle krølltenger, så jeg trives veldig godt med surreteknikken *hehe*.

I videoen under demonstrerer jeg forskjellen på MAST 1 og MAST 2:

Jeg har brukt hårstylingsprodukter fra by Gun-Britt i videoen. Varmebeskytteren er spesielt god, og gir litt shine, og styling spray soft gir akkurat passe hold til disse frisyrene. Repair & style-moussen brukte jeg i håndkletørket hår før jeg fønet det, og den glatter statisk hår og gir struktur, i tillegg til at den reparerer håret.

Jeg har hatt MAST1 helt siden den kom ut, og har ønsket meg MAST2 helt siden den kom ut – nå har jeg begge og er überklar for julebordsesongen og nyttår! Hvis du har lyst på dem men ikke har råd akkurat nå, så vet du hva du kan ønske deg til jul ♥ Happy styling!

8 kommentarer

Siste innlegg