NEW IN

I lang tid har jeg ikke funnet noen vintersko, og plutselig finner jeg masse sko jeg liker! H&M har ofte noen blinkskudd innimellom, iallefall for min del, for jeg liker hverdagssko som er enkle, ikke noe dilldall. Disse er kjempekule med traktorsålen og snøringen, og i tillegg er de kjempedigge å gå i. WUHU! Skoene kostet bare 349,-. Det var forresten ei dame som sendte meg epost helt fra Polen for hun hadde så lyst på disse skoene, og fant ut at de ikke var utsolgt i Norge, så hun ville jeg skulle kjøpe dem og sende dem til henne:p

Dere husker kanskje at jeg kjøpte denne beanien i sort? Vel, her om dagen prøvde jeg den i gammelrosa og den måtte rett og slett bli med hjem. 79,- er jo ingenting for en så tykkstrikket, kul lue ♥ Nå skal jeg ut å leke i snøen! Adjøø 😉

9 kommentarer

Siste innlegg