Skjønnhet fra innsiden

Jeg skal innrømme at jeg ikke er særlig flink til å ta kosttilskudd. Jeg tenker liksom at jeg fungerer godt nok som det er. Men kosthold har jo innvirkning på blant annet huden, neglene og håret på grunn av vitaminene og mineralene, og det er vi jo opptatt av! Neglene mine er jo ubrukelige og skaller av, og ofte spiser jeg mye usunn mat fordi jeg ikke har god appetitt, som igjen gjør at jeg ikke får i meg nok næringsstoffer. Derfor har jeg bestemt meg for å teste ut Evelle. Det er et kosttilskudd som er satt sammen av forskjellige næringsstoffer for å ha god virkning på hud, hår og negler. Jeg har aldri gått jevnt på det selv, men har hørt mye positivt fra venninner som har gått på det. Uansett så skader det vel ikke med de ekstra vitaminene og mineralene! Det kan også være lurt å gå på et kosttilskudd midlertidig om du er på en spesiell diett for å gå ned i vekt, da du ikke alltid får i deg nok næringsstoffer.


Dagsdosen er to piller, og en boks med Evelle varer i en måned. Den koster bare 299,- på buyhelse.no, noe som er stor forskjell fra butikkpris, som er 479,-. buyhelse.no er en stor helsekostbutikk på nettet som selger mange varer billigere enn i vanlige butikker. Nedenfor kan du se næringsinnholdet i Evelle:

Har noen av dere prøvd Evelle?

/sponset produkt

7 kommentarer
    1. Høres ut som et utrolig bra kosttilskudd! Jeg har faktisk aldri prøvd meg på kosttilskudd før fordi jeg aldri har følt jeg har noe behov for det. Men skal absolutt ta til meg dette tipset altså! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg