Lange, flotte negler på 1-2-3!

Noen av dere har kanskje sett disse manikyrpakkene i butikkene. imPress er falske negler som en kun skal trykke på de naturlige neglene. Det er altså allerede lim på dem. Det er 24 negler oppi en pakke, med 12 forskjellige størrelser, og manikyren skal visstnok vare i opptil en uke ved riktig bruk. Jeg satt dem på i dag, og har lagd en liten guide for hvordan det enkelt gjøres:

1. Finn frem falske negler som matcher dine naturlige. 2. Vask hendene dine med såpe og vann, og finn frem prep pad’en som ligger inni pakken. 3. Gnikk de naturlige neglene godt med våtservietten inni prep pad’en, for å fjerne olje og smuss.

4. Du skal alltid sette på neglene den veien den lille fliken stikker ut. 5. Riv av beskyttelseslaget ved å rive i fliken. 6. Sett neglen på rett etter neglebåndet, og trykk hardt ned noen sekunder.

Jeg likte faktisk imPRESS kjempegodt! De var superenkle å få på, og jeg slapp å søle med den helsikes limen, Likte også hvordan neglene så ut, og at det var en naturlig lengde på dem. Jeg har short length, men det finnes også medium lengde. Du bør velge størrelse etter hvor lang neglesengen din er – den delen av fingeren som neglen hviler på. ImPRESS koster 119,-, noen synes kanskje det er litt stivt, men de passer ypperlig til finere anledninger hvor du raskt trenger en flott manikyr, som for eksempel julebord. Hvis du ikke er helt trygg på å sette på vanlige falske negler, så er jeg uansett sikker på at du får til dette! Du får kjøpt imPress på blant annet Cubus. 


6 kommentarer

Siste innlegg