Metallic green sunnies // Zara

Det er vel ingen hemmelighet at jeg bedriver shopping på Zara om dagen. Jeg har fått en new found love for butikkjeden, og jeg tror ikke den kommer til å forsvinne med det første. Jeg leste på wikipedia her om dagen at Zara bruker cirka kun to uker fra design til ferdig produkt i hyllene, mens vanlig tid i bransjen er cirka NI MÅNEDER! Da sier det seg selv at en finner mer trendy ting på Zara, selv om en må betale bittelitt ekstra. Det er nesten litt farlig å gå inn der for tiden… Det endte opp med at jeg kjøpte julegave til meg selv fra Anders (ja det måtte visst bli sånn). I tillegg fant jeg disse kule solbrillene, noe som ikke var feil ettersom jeg i går kom med utsagnet: “Jeg har lyst på metallisk grønne pilotbriller”. Aaaaa – mine motebønner ble hørt. Billige var de også, kun 199,- 


Translation: I’ve had a new found love for Zara ever since it reopened here, and I don’t think it’s going away anytime soon! I read at Wikipedia the other day that Zara uses only two weeks from design to finished product in stores, while the industry normally uses about NINE MONTHS! It goes without saying that Zara has a lot more trendy clothes than many other chain stores. I said to my self that I wanted metallic green sunnies yesterday, and today I found the perfect pair at Zara! My fashion prayers have been heard ♥

4 kommentarer

Siste innlegg