My perfumes

Jeg er ikke sånn veldig opptatt av parfymer, og bruker ikke så mye penger på det, men det er jo stas å lukte litt godt. Jeg er generelt ganske fascinert av lukter, og er kanskje litt barnslig i smaken. Jeg elsker fruktige, søte lukter, og det kan gjerne for min del også lukte rent snop eller cotton candy!

Jeg begynner med å introdusere de mest “voksne” parfymene mine, D&G 3 L’impératrice og Gucci Guilty. Førstnevnte fikk jeg av kjæresten min, og den har vært min favoritt lenge nå. Den lukter rett og slett fantastisk fruktig og elegant. Alle som har vært hos meg og prøvd den blir helt hekta, og får lyst på den selv! Nå er jeg litt lei av den, men den anbefales absolutt. Gucci Guilty er en veldig “sexy” og sensuell lukt, med undertoner av krydder. Jeg kunne ønske den satt litt lenger på, for jeg føler den forsvinner litt fort, men ellers er jeg veldig fornøyd med den.

Og her kommer vi til den noe barnslige biten, sett bort ifra CK-parfymen. Først har vi Queen by Queen Latifah, haha. Jeg var i USA og det var så billig med parfymer, så jeg fikk to for en, og da bare grabbet jeg med meg denne. Den lukter litt som Angel by Thierry Mugler, altså litt mandig men samtidig kvinnelig. Det er en ganske tung duft, men den sitter iallefall en god stund på. Next har vi Snooki by Nicole Polizzi, altså Snooki fra Jersey Shore. Jeg elsker egentlig kjendisparfymer, for jeg får en liten følelse av hvordan kjendisen “er”. Det var altså denne og Queen jeg fikk for en billig penge, i tillegg til en utrolig vulgær Jersey Shore-style zebramønstret latexbag. That’s Snooki for you! Men Snooki-parfymen lukter faktisk kjempegodt. Den er veldig søt og fruktig, og den minner meg så sykt mye om Los Angeles fordi jeg brukte den hele tiden der. Til slutt har vi Calvin Klein In2U som jeg fikk av mamma for en stund siden. Det er en god, lett og sporty duft som kan brukes til hverdags og til og med trening.

Fun fact: Jeg tar ofte på meg to parfymer som passer noenlunde sammen for å få en unik duft, og får ofte skryt for at det lukter så godt når jeg gjør nettopp dette;)

Hvilke parfymer bruker dere? Anbefal gjerne noen!

8 kommentarer
    1. Så mange herlige parfymer du bruker! Jeg bruker litt forskjellig, men bruker blandt annet Victoria Becham parfymen, Britney Spears Midnight, Rihanna Reb’l Fleur, Taylow Swift wonderstruck og Ed Hardy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg