SPØRSMÅLSRUNDE // Question round

Det har vært en veldig lang stund siden jeg hadde spørsmålsrunde, og jeg har sikkert fått noen nye lesere siden den gang. Jeg er ikke så flink til å skrive personlig her på bloggen, så hvis dere lurer på noe om meg så er det bare å spør, så skal jeg svare så godt jeg kan. Dere kan selvfølgelig spør om mer overflatiske ting som sminke osv også 🙂 Fyr løs!


I haven’t had a question round in ages, so if you have a question for me write in the commentary field and I will try to answer you as best as I can 😉 

26 kommentarer
    1. Hva liker du best å gjøre på i helgene?
      Hvilket kamera bruker du? og hvilket redigerings program bruer du?
      Hvor mange år er du, og når begynnte du å blogge?
      Hva bruker du fritiden din på?
      Hva vil du utdanne deg som?
      Godt nytt år !

    2. Hvilke blogger leser du?
      Hva er din største drøm?
      Hva er favorittplagget ditt?
      Har du en spilleliste på spotify å dele?
      Godt nyttår 🙂

    3. Hei !
      Jeg er en veldig ny leser på bloggen din ! Jeg liker den veldig godt, og stilen din er så bra. Jeg er fra nærområde i Haugesund, og lurer på hva du gikk på i haugesund ? Hvilken skole, hvor du er fra i byen osv 🙂

    4. Hvor gammel er du?
      Kan vi se bilder av deg når du var tenåring?
      Når flyttet du til oslo? Vil du nogengang tilbake til Haugesund?
      🙂

    5. Kan du lage en topp 10 hudpleie/sminkeprodukter. Føler at når du skriver er det ærlige meninger ikke basert på kun annonselenker, har jafall fått goooode tips av deg tilbake itid. I går mottok jeg babour primeren du tipset om, meeeget god trenger enda mer tips:)

    6. Hvor får du klærne dine dra/hvor kjøper du dem?
      Beste minner fra 2013?
      Beste kjøp fra 2013?
      Kan du lage en videoblogg om sminkeproduktene du bruker?
      (Du er sykt nydelig!)

    7. Hva syntes du om Glo minerals pressed base? 🙂
      Hvor er kjolen du gikk med på nyttårsaften fra?
      Er du fornøyd med vippe extentions, hvor lange er dine?
      Trener du?

    8. Har du en nerdete side?
      Liker du tvserier? isåfall: hvilke?
      favorittfilm?
      Hva synes du egentlig om det å være blogger og få betalt for det?
      Hvordan og når merket du at bloggen din ble populær?

    9. Fineste bloggen jeg har lest på lenge 😀
      Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen?
      hva er din favoritt film?
      Har du en sett en film hvor du begynte å gråte?
      hva er den fineste turen du har vært på?
      når flyttet du hjemme ifra?
      kan vi se bilder av leiligheten din?
      er du opptatt av interiør?
      klemklem!

    10. Hvor høy er du?
      Har du barn/ønsker barn?
      Hva er det beste med å bo i Oslo?
      Favorittbutikk?
      Har du et stilikon?
      Favorittfarge?
      Hvor mange hårfarger har du hatt?
      Kan du fortelle om det å være hudpleier?

    11. 1. sminkefavoritter? 🙂 tenker da spesielt på foundation og diverse puddere du har å anbefale.
      2. hva jobber du med ved siden av bloggen? hvordan ser en typisk dag ut for deg?
      3. hvor i oslo liker du deg best?

    12. Kan du ikke fortelle litt om jobben din?
      Kan du ikke skrive litt om familien din?
      Hvordan var du som barn?
      Har du/har du hatt husdyr?
      Kan du ikke vise frem leiligheten din?
      Trener du og går på diett enda?
      Hva er det beste du har opplevd?
      Hva er det verste du har opplevd?
      Veldig bra blogg 🙂

    13. I love your blog, your style, you’re beautiful <3
      I have a few questions ^^
      1. Are you a full time blogger?
      2. What's your must have piece of clothing at the moment?
      3. How tall are you?
      4. What's your dream destination/vacation?

    14. Har du noen tips til sminke når man er på ferie i varme land? Jeg synes sminket lett blir for blank og glinsende når man blir varm utover dagen/kvelden.

    15. Heidi: Da vil jeg anbefale at du bruker et veldig matt pudder, enten mineral eller vanlig. I tillegg kan du bruke sånne blotting tissues som absorberer fett slik at du holder glansen borte. 🙂

    16. Kvisearr og røde flekker på huden, hva er ditt beste tips mot dette? Jeg har absolutt ikke råd til hudlege, hudpleier og lignende. Synes hvetekimolje er ganske bra, men finnes det noe annet også? 🙂

    17. Jeg har mange sorte prikker på nesa, og sliter med mange småkviser i panna. Har prøvd mye rart, men har aldri opplevd at noe har hjulpet. Jeg vet heller ikke hvilke dagkrem/nattkrem jeg skal bruke, og har tørrhetsstreker litt lengre under øynene. Har du noen gode tips til å få vekk de sorte prikkene, småkvisene og dagkrem/nattkrem? 🙂

    18. Har du noen tips til å få fort langt hår? Og jeg ønsker et rett hår, bruker mye tid til å rette det – har du noen tips til å få det rett uten å rette det med rettetanga?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg