A little bit blonder

Sponset behandling og produkter

Jeg har hatt en trang til å bli litt lysere i håret i det siste, så jeg bestemte meg for å gjøre en forandring. Jeg tok ut hair extensionsene og dro ned på Karlsson Barlindhaug hvor Isabelle stripet håret mitt litt lysere. Det var godt å få det litt blondere, det er liksom en evig kamp med blondt hår:p Når jeg har det lyseblondt vil jeg ha det mørkere og omvendt. Men det er uansett godt med forandring i ny og ne, ser jo ut til at jeg forblir blondine en stund til. Jeg skal sette på nye, lysere extensions i helgen, så håper jeg blir fornøyd med det:) 

Slik så det ut før: (dagslys)

Og slik ser det ut nå: (innelys)

Det er litt vanskelig å se den eksakte fargen i innelys, men det kommer sikkert noen bilder siden som viser det bedre 🙂 Jeg fikk også med meg heeerlige produkter fra TIGI, wiii. Jeg er en selverklært produkt-junkie, får aldri nok.

TIGI Catwalk Transforming Dry Shampoo: Denne tørrsjampoen har jeg ikke prøvd enda, men har hørt mye bra om den. Den skal gi volum og tekstur, samt en matt finish.

TIGI Catwalk Fashionista: Lillasjampo som en kan bruke hver dag, for den er ikke supersterk. Jeg prøvde denne i dag da jeg dusjet og den ga en veldig fin kald farge uten at det ble for mye. Love it:)

TIGI Serious Conditioner: Nå har jeg akkurat gått tom for denne, så det var herlig å få en ny en. Det er en kur som løser opp nesten alt av floker, og den passer også veldig bra til extensions hår. En får silkemykt hår av den 🙂

Hvis du vil bestille time hos Isabelle, kan du sende epost til: [email protected]

12 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Så fin du ble på håret 🙂 Har det helt likt både i farge og klipp… Men blir nok til at frisøren min legger inn mørkere striper i det imorgen. Er så lei av å få stygg ettervekst etter en uke. Har du noen tips til farge?
      Hvor har du kjøpt det fine skjørtet du har på deg, forresten? Link?
      Takk på forhånd.

    2. wooow hvordan klarte dere å få det så lyst med kun striper? brukte hun bleking i stripinga? kan du undersøke? 🙂

    3. Anonym: Ja, det var kun foliestriper. Brukte lav prosent med blekning og lot det sitte i lenge. 🙂 Tror det var mange og tynne striper også.

    4. Lene: Hei! Tusen takk for det 🙂 Jeg har aldri lagt i mørke striper i mitt eget hår, så har dessverre ikke noe tips til farge. Skjørtet er kjøpt på gina tricot, men det er tre år siden ellerno:

    5. Det ble utrolig fint! Fikk nesten litt lyst til å bli blondere selv:) Men så utrolig fin du var uten extensions!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg