The empties #2: Kjøpe igjen?

Nå har det igjen blitt noen tomme produkter i badehyllen, men før jeg kaster dem vil jeg skrive litt om dem og stille spørsmålet: “Vil jeg kjøpe igjen?”

TIGI Hair Reborn Sublime Smooth Shampoo

Jeg har troen på at Reborn serien er bra, inkludert denne sjampoen, men den fungerte ikke særlig bra på mitt hår. Jeg føler jeg kunne trengt mer fuktighet ellernoe, så den gjorde ikke så mye forskjell på håret mitt.

Kjøpe igjen: Nei.

 

Victoria’s Secret Bronzing tintet body spray

Dette er en “Instant bronzing spray” som vil si at du sprayer den på kroppen og du får umiddelbart farge. Det jeg liker ekstra godt med denne er at den også har en airbrush-effekt, så huden ser umiddelbart bedre ut og ujevnheter blir dekket til. Den er enkel å påføre og tar ikke så lang tid før den tørker. Eneste problemet med sånne sprayer er at jeg føler ikke jeg kan sette meg ned i en hvit sofa etterpå liksom. Litt kjipt hvis du skal på fest for eksempel.

Kjøpe igjen: Ja.


Dermalogica tri-active cleanse

Denne rensen likte jeg veldig godt. Den inneholder litt sånn melkesyrer og sånn som peeler huden litt når du renser, så jeg får en veldig jevn og fin overflate på huden. I tillegg synes jeg at rødheter i huden minsker når jeg bruker denne.

Kjøpe igjen: Ja.


Loreal Sublime Bronze Self Tanning Gel

Jeg husker jeg brukte denne for noen år siden, og da jeg fikk en halvfull tube for litt siden av en venninne for å prøve å bli litt tan, husket jeg plutselig hvorfor jeg sluttet å bruke den. Det står at den er non greasy og tørker fort. Jeg syntes den tørket relativt fort, mens venninnen min måtte stå i en time å vente på at den skulle tørke, så det varierer nok litt på hudtypen. Du blir veldig brun av denne, men det tar nesten et helt døgn før fargen kommer, og fargen blir dessverre ganske oransj. I tillegg blir hendene utrolig mørke, nesten skitne. Når fargen går vekk begynner verste delen – flassingen. Og den er ikke veldig diskret med Loreal Sublime Bronze Self Tanning Gel. Den er også ganske dyr, 180,- !

Kjøpe igjen: Nei.


TIGI S-factor Smoothing Shampoo

Denne sjampoen likte jeg veldig godt. Den ga fukt, luktet kjempegodt (asiatisk pære) og fungerer bra på extensions såvel som naturlig hår. 

Kjøpe igjen: Ja.


TIGI S-factor Serious Conditioner

Denne kuren er et mirakelprodukt for floker, tørt og trått hår. Den løser opp alt, og gjør håret kjempemykt. Fungerer bra på extensions og vanlig hår.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Got2be Beach Trippin’ Salt-infusion Waving Spray

Hmm, denne er helt grei. Langt i fra den beste saltvannssprayen jeg har prøvd, men den funker liksom litt. Likevel må en bruke veldig mye produkt for å oppnå saltvannslooken, og jeg føler ikke at looken varer særlig lenge med denne sprayen. 

Kjøpe igjen: Nei.


Loreal Preference Pearl Toning Conditioner, #Soft rose

Denne var jo ganske inn en periode da alle skulle ha pastellrosa hår. Jeg synes den kunne ha gitt bittelitt mer farge, men fargen er kul og den er enkel å ta i. Bare vask håret og la den være i noen minutter, og vask ut. Den slet litt på håret etter bare en gang, som tonere gjør, så jeg var litt nøysom med å bruke den. Den varte heller ikke særlig lenge, ettersom den ga veldig lite med en gang den ble påført. Pluss for at den kan vasken ut, til og med av blondt hår! Hvis det noengang skulle bli in igjen med pastellrosa hår, så kunne jeg muligens ha kjøpt en til.

Kjøpe igjen: Mja.

Exuviance Multi-Protective Day Creme SPF 15

Myyyy favorite. Dette må faktisk være min favorittdagkrem. Hver gang jeg bruker denne *bankibordet* så blir jeg kvitt nesten alle kvisene mine. Huden blir så jevn og fin at jeg føler nesten ikke at jeg trenger foundation. Jeg bruker denne med jevne mellomrom hele året rundt. Exuviance-kremen inneholder fruktsyrer som på en mild måte peeler huden bittelitt mens du har den på. Du kan likevel bruke den hver dag, også om du har sensitiv hud. Den lukter også uh-ma-zing. 

Kjøpe igjen: Ja.

 

Smashbox Artificial Light, #Flash

Dette er den beste flytende highlighteren jeg har prøvd. Fikk til og med skryt fra dama på Sephora i NYC som lurte på hvilken jeg brukte, høhø 😀 Den er veldig fin til å konturere med. Eneste irriterende er flasken, som pumpeteknikken kunne blitt forbedret på. Kommer alltid altfor mye ut!

Kjøpe igjen: Ja.


H&M Dipliner:

Jeg bruker alltid denne billige saken. Vet ikke hvorfor jeg ikke krever noe dyrere eller mer avansert. Jeg tror det er fordi jeg legger så tykke linjer og bruker alltid øyenskygge så det trenger ikke å være presist. Men den er god uansett.

Kjøpe igjen: Ja.


Gosh leppestift, #Darling

Dette er en av mine favoritt nude leppestifter. Den er litt lys, men den eier ikke skimmer så den ser ikke “barbie” ut på.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Håper dere likte innlegget!

9 kommentarer
    1. Hei, ramlet over bloggen din for noen dager siden, og har falt helt for den! Til og med bestilt noen produkter du har skrevet om. 🙂 Kunne du ha skrevet ett innlegg om hvordan man highlighter ansiktet og feks markerer kinnben etc? Klem 🙂

    2. Jeg liker så godt slike innlegg 🙂 Gode omtaler 🙂 Jeg er selv veldig glad i S-factor serious conditioner og exuviance-dagkremen 🙂 Fortsett med slike innlegg :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg