Vixen Blog Awards 2014


Kvelden begynte hos L’oréal Akademiet på Skøyen, hvor vi ble sminket og stylet på håret av stylister fra Adam og Eva. Herlig å slippe å gjøre det selv! Jeg er ikke helt comfy med å gi andre kontroll på sminken min, men jeg ble faktisk veldig fornøyd 🙂

Så møtte jeg Kaja, og vi vorset litt oppe på hotellrommet til wa2wo før vi dro ned på Edderkoppen Theater. Etter å ha minglet og tatt bilder på den røde løperen, var det tid for selve Award-showet.

Søte Kristin fra Styleconnection vant Folkets Favoritt, vel fortjent 🙂

Celine fra Hippie hippie milkshake vant Årets moteblogg 🙂

Jeg var nominert i kategorien Årets Skjønnhetsblogg, men hadde ganske god konkurranse så jeg visste ikke hvilken vei det ville gå.

Drumroll…

Så fantastisk gøy!! Trodde ikke mine egne ører da jeg hørte navnet mitt. Jeg ble løftet opp av Storm som en filledukke med en arm, før jeg fikk takket mine flotte lesere, de som hadde stemt på meg og juryen. Tusen, tusen takk til dere♥

Etter showet møtte jeg Angelica Blick, som også vant i sin kategori, Beste Internasjonale Blogg. Utrolig flott, hyggelig og jordnær jente.

Weee, what a great night!

25 kommentarer

Siste innlegg