En hudvennlig BB Cream

Hvis du er ute etter en hudvennlig BB Cream med god dekkevne, så er Jane Iredale Glow Time tingen. Det er en BB cream med naturlige mineraler, SPF 25 og UVA/UVB filter som beskytter huden mot solen, og kremen beskytter også mot frie radikaler. Den blokkerer ikke porene, slik som så mange andre BB creamer gjør. Kremen minimerer utseendet av porer og rynker, og mykgjør og lysner huden. Den har full dekkevne, og du trenger bare en liten mengde for å dekke ansiktet. Det er en ganske rik krem, så for min del så er det nødvendig å bruke et mineralpudder oppå. Dette pleier jeg uansett å gjøre med slike produkter for å fiksere foundationen og få den til å holde. 

Nå har jeg dessverre altfor lys farge i denne, derfor har jeg ikke brukt den så mye, men jeg ville likevel tipse dere om den. Det er så mange BB creamer som virkelig ikke er bra for huden og tetter porene, derfor er dette en av de sjeldnere som faktisk ikke gjør huden verre, men den gjør noe godt for den. Den er også anbefalt av Skin Cancer Foundation.

Jane Iredale Glow Time koster 690,- for 50 ml. Med tanke på hvor lite du trenger og hvor stor tube du får, så varer den lenge. Den kan kjøpes i salonger som selger Jane Iredale sminke, og på Jane Iredales hjemmeside her.

11 kommentarer

Siste innlegg