Refill

Behandlingen er sponset

I går var jeg og fylte på leppene hos Stine ved Klinikk Oslo. Jeg fylte på 0,75 ml Juvederm Volbella, som varer i opptil et år. Det var det jeg tok sist også, og det varte betydelig lenger enn Restylane. De har et stort utvalg av fillere på Klinikk Oslo, blant annet Juvederm Volbella, Teosyal Kiss, Perlane, Restylane og Lipp. Om du vurderer å ta en slik behandling kan du diskutere med behandleren hva du eventuelt skal velge. Jeg kommer kanskje til å prøve Teosyal Kiss neste gang, siden det sies å skal vare enda lenger enn Volbella, og er i tillegg billigere (1900,- for 0,5 ml). Resten av prisene finnes her.

Alt er jo hyaluronsyre og naturlig noe som er i kroppen, men de forskjellige typene har forskjellige egenskaper/størrelse på molekylene og varighet. Det er derfor det stadig kommer ut nye typer. Det jeg derimot vil fraråde er permanente fillere som Aquamid, som kan kapsle seg og ja… trust me:p

Nå tok jeg disse bildene litt etter behandlingen før det begynte å hovne skikkelig opp, men det er likevel ganske hovent her og resultatet vil bli noe mindre. 

Jeg er alltid opptatt av å dra til dyktige folk når jeg skal fylle på leppene, siden resultatet kan variere fra behandler til behandler. Derfor vil jeg skrive litt om Stine og hennes erfaring:

Stine Storaunet er utdannet sykepleier og har spesialisert seg innen medisinsk hudpleie. Hun har gjort kosmetiske injeksjoner siden 2006, og har mange års erfaring. Hun er autorisert spesialist gjennom Allergan Norge, og har tatt mange spesialistkurs innen avanserte injeksjonsteknikker. Hun gjør også medisinske, kjemiske peelinger og hudscanningsanalyser samt finner de optimale produktene til de ulikes hudtyper. 

 Hun jobber fast på Klinikk Oslo i Hegdehaugsveien 31, tlf.: 22 98 05 38

 

Har du prøvd Restylane, Juvederm eller andre fillere? Fortell gjerne om dine erfaringer i kommentarfeltet!

14 kommentarer
    1. Hei. Jeg rik restylane i desember men det gikk fort ut, har ikke så mye volum i leppene nå.er det mulig å ta juvederm nå? Jeg leste litt omkring at man må vente til restylane har gått ut før man kan ta juvederm er det sant? Og hvor lenge varer juvedeem ?

    2. Så fine leppene dine ble! Jeg har aldri prøvd noe sånt, men har såå lyst til å ta Restylane, men etter det du skrev om Juverderm fikk jeg litt lyst til å prøve ut det også i og med at jeg vil at det skal vare en god stund! Men tenker jeg skal teste ut om ikke så altfor lenge 🙂

    3. Åååh perfecte:) så glad det finnes slike ting som vi kan fylle på med, syns også dine ser naturlige ut, ikke duck lips men allikevel god størrelse og fasong:)

    4. Thusa: hei! Jeg har iallefall tatt det om hverandre, tror ikke det er noe problem, så lenge begge er hyaluronsyre og ikke permanente. Men du kan godt høre med behandleren din, hun vet nok best:) vanlig juvederm varer opptil 6 mnd, men juvederm volbella varer opptil et år.

    5. Katrine – Bloggdesigner: takk:D hvis du vil det skal vare lenge så ville jeg gått for teosyal lip eller juvederm volbella, men siden det er første gangen din så kan det jo være greit å ta en som varer kortere også.

    6. Har tatt volbella i dag og kjenner noen klumper inne i leppa, men de synes ikke. Fikk du det? Og om, gikk de bort?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg