Sminketips//Everlasting lipstick

Jeg må bare tipse dere om denne to stegs leppestiften som holder i en evighet på! Jeg brukte denne for mange år siden, og den satt veldig godt da også, men nå har de fått en ny formula som gjør at den holder lenger og skinner enda mer. Min favorittfarge er den røde som jeg har valgt å bruke her, 125 So Glamourous. Nå har leppene mine roet seg litt ned etter hevelsen også, så nå er det litt enklere å se det endelige resultatet:)

Først påfører du selve leppefargen, deretter venter du 60 sekunder før du påfører den gjennomsiktige top coaten.

Jeg kan lett kysse kjæresten min etterpå uten at noe smitter av. Veldig grei sminkesak hvis en skal på noe viktig der det ikke er aktuelt å få leppestiften smørt ut overalt. Men beware, når du først har påført den på leppene så er det ikke så lett å få den av på noen timer! Jeg tror Lipfinity koster rundt 130,- og fåes kjøpt på Vita, H&M osv.

5 kommentarer
    1. Lekker farge! Hadde noe a la den tidligere jeg også, men på den tiden var jeg ikke noe særlig opptatt av sminke, så ble jo ikke til at jeg brukte den. Men nå holder leppestiften seg på leppene i irriterende kort tid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg