Moods of Norway eyewear launch

I dag var jeg på Moods of Norway’s relaunch av eyewear i DnB-bygget ved Operaen. Først var det et lite foredrag fra Brilleland som forklarte litt om faciologi, altså hvilke briller som passer til hvilken ansiktsform. Det var ganske spennende, og det fikk meg til å forstå at en kan lett bomme på briller hvis en ikke er klar over dette og ende opp med å fremheve det en ikke vil fremheve. Etterpå pratet Moods of Norway litt om kolleksjonen som bestod at både solbriller og vanlige briller, før vi alle fikk hver vår individuelle konsultasjon av “faciologene” i forbindelse med hvilke briller vi passer. Jeg hadde ikke selv valgt den brillen hun valgte til meg, så det var ganske nyttig å høre hva som passer meg i forhold til kinnben osv.

Alle som var der fikk ett par valgfrie briller, og jeg endte altså opp med disse snasne, litt avrundede brillene som jeg sikkert hadde skummet forbi på egenhånd. I tillegg fikk jeg gavekort på 1500,- fra Brilleland som jeg kan bruke på glass, wee! Jeg er jo så og si blind uten kontaktlinser, og hadde akkurat tenkt å kjøpe nye briller, men nå falt jo dette i fanget på meg – kjempeålreit! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg