Redken Party + avskjedsmiddag

I går var jeg på Redkenfest med Kaja på Seeds utested. Redken styling relanseres tydeligvis med ny look og nye produktinnovasjoner, og i den forbindelse var det blant annet trendvisning og opptreden av Margaret Berger.

Vi prøvde å bli der en stund men all røykingen i lokalet jagde oss bort, det var sånn ute/inne lokale tydeligvis. Jeg føler virkelig ikke jeg får puste i røykelukt. Det eneste jeg tenkte var: “Har ikke folk sluttet med dette tullet enda?!” Jeg dømmer vel kanskje folk litt hardt fordi jeg ikke blir fysisk avhengig av sånt selv.

Etterpå dro vi på Tullin og hadde avskjedsmiddag for Jørn, vår kjære kompis som for tiden bor i Australia men som har vært i Norge et par uker nå. Virker ikke feil å reise tilbake til 35 grader nå…

Look, she’s smiling!

2 kommentarer
    1. Røyking er no drit..har selv røyket i 15 år og veldig på tide å slutte. rett og slett flau over å vise meg med røyk, så prøver å unngå det mest mulig. Klart å kutte ned kraftig heldigvis, så 2014 blir nok året å slutte for meg. Hvis jeg går noen dager uten røyk og lukter på andre som røyker eller har røyket lukter det helt forferdelig.. “er det slik jeg lukter” ? tenker jeg.. nei, tidene har forandret seg. Det er ikke lenger kult å røyke når man er tolv, og godt er det!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg