KONKURRANSE: Vinn teipextensions og clip on fra Kalisi Skandinavia

Her om dagen var jeg hos Marikken på Kalisi Skandinavia i Hegdehaugsveien og fikk stylet håret før jeg skulle på Moods of Norway eventet. Var det ikke fint?:) Jeg elsker virkelig å ha teipextensions, det er så lett og føles nesten som mitt eget. I tillegg sliter det nesten ingenting på mitt naturlige hår.

Har du også lyst på lange, flotte lokker, eller kanskje få litt fyldigere hår? Jeg har nemlig vært så heldig å få lov til å dele ut tre flotte premier til tre heldige lesere! 

Alt du trenger å gjøre er å like Kalisis facebookside HER, følge @kalisiskandinavia på Instagram og legge igjen en kommentar med navn og e-postadresse under innlegget etterpå for å være med i trekningen!

 

Vinneren blir trukket neste søndag, den 16. mars. Lykke til, søtiser! <3

 

64 kommentarer

Siste innlegg