Criss cross

Tank top: Cheap Monday, cardigan: Bik Bok, shoes: nelly.com (adlink), glasses: here (adlink)

Det var denne tank topen jeg fikk fra Cheap Monday her om dagen. For meg er det viktig å mikse røffere plagg med litt mer feminine/søte plagg for å skape en balanse, eller en kontrast om du vil. Dette er et plagg jeg ikke ville kjøpt selv egentlig, helt siden punker-perioden min i 8. klasse har jeg hatt angst for klær som er i nærheten av rocka, så jeg har stort sett styrt unna det. Men jeg liker veldig godt en blanding, for jeg er litt av begge deler personlig. Det er egentlig sånn med mange stiler, at det er lett å “bikke over”, enten det er bikerstil, bohem, rocka – whatever. Plutselig ser det ut som om du har tatt på deg et kostyme og du føler deg så gjennomskuet og ukomfortabel at du har lyst å synke ned i jorda. Jeg liker å kalle det et mildt mote-panikkanfall.

The authentic self is the soul made visible. – Sarah Ban Breathnach

16 kommentarer

Siste innlegg