Magnetic Lash Mascara

Jeg valgte å ta av vippeextensionsene for litt over en uke siden, fordi jeg fikk en reaksjon på limet. Nå sitter jeg og venter på nytt lim, og da er jeg avhengig av en virkelig bra mascara så lenge. Magnetic Lash har virkelig imponert meg, så jeg ville skrive litt om den her. 

Hvordan Magnetic Lash fungerer:

  1. Påfør et lag mascara som vanlig, med Magnetic-mascaraen.
  2. Ta Lash Builderen og børst over vippene. Lash Builderen inneholder små fibre som setter seg fast i mascaraen og dermed forlenger vippene.
  3. Påfør et siste lag Magnetic Mascara for å forlenge fiberne og få det til å sette seg.

Du kan gjenta prosessen for å bygge opp lengden enda mer. Det står i bruksanvisningen at det ikke funker å bruke Lash Builderen med en annen mascara, dette er kanskje pga den “magnetiske” effekten som er spesiell for Magnetic Mascara.

Nå er det en stund siden jeg har brukt vanlig mascara, men jeg sammenlignet resultatet fra Magnetic Lash med en vanlig mascara her om dagen, og det kunne virkelig ikke måle seg. Volumet og lengden blir virkelig mye lenger med Magnetic Lash, og det hjelper virkelig på savnet av vippeextensions. Noen ulemper er det likevel med den: 

  • Den har lett for å klumpe seg hvis du gjør det for raskt
  • Fiberne fra mascaraen loer litt, så det er lurt å ha et lommespeil tilgjengelig (lett å børste vekk med en sminkebørste, og lager ikke flekker)

Bortsett fra dette så har jeg bare positivt å si om den. Noen vil kanskje si den er litt dyr, men jeg synes absolutt den er verdt pengene, da den varer opptil et halvt år. Den er også veldig enkel å fjerne! 

Magnetic Lash får du kjøpt her.

8 kommentarer

Siste innlegg