Fjern neglelakken enkelt og skånsomt

Jeg trodde jeg hadde alt jeg trengte innen neglelakkfjerner da jeg hadde anskaffet meg en sånn som en dupper fingrene nedi og neglelakken forsvinner, men der tok jeg feil. Å fjerne neglelakk skader neglene, og jeg merker fort at noen typer sliter mer på neglene enn andre. Det er dette jeg vil si er min favorittfordel med Vaseline Intensive Quick Pads – den er like mild som en sjampo. Det er nemlig oljene i padsene som fjerner neglelakken, samtidig som oljene og e-vitamin pleier neglene og neglebåndene. Dette er noe jeg aldri har opplevd før med noen andre neglelakkfjernere. Padsene minner litt om sånn øyensminkefjerner-pads med masse olje i. Den lukter også mildt, ikke typisk løsemiddel, men herlig sitron. 

Det er en ganske enkel måte å fjerne lakk på; en trenger hverken bomull som loer eller neglelakkfjerner vedsiden av. Bare ta en pad, hold den inntil neglen hardt og dra av. Gjenta inntil all lakken er borte.


Quick Pads inneholder verken aceton, alkohol eller parabener. De er veldig enkle å ta med på reise, ettersom du bare trenger å ta med deg boksen, og den går fint igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen fordi det ikke er et flytende middel, noe vanlig neglelakkfjerner er. Dette er et mega pluss! Det blir også mye mindre søl å fjerne lakken.

Vaseline Intensive Quick Pads selges i dagligvarebutikker, på Vita og Cubus.

Annonse

10 kommentarer
    1. åh, jeg har sett på de, men tenkte at jeg hadde jo de til å dyppe fingeren i, så da trengte jeg ikke disse. Det som også er kjipt med de man dypper fingeren i er at plutselig får hele fingeren rosafarge fra neglelakken som ligger nedi. Tror jeg får skaffe meg disse 😉

    2. Du vet ikke tilfeldigvis om den SUPER neglelakk fjerner fos gellack? Jeg hater de fra depend. Jeg får de ikke av, og jeg bruker rundt en times tid på å fjerne 😛 Det ender meg at jeg bare drar av gellacken og neglene mine ser forferdelig ut etterpå 🙁

    3. by Linda Jensen: Hmm, nei egentlig ikke, jeg bruker bare ren aceton i sånne wraps. Men tror merket Gelish har noen som er mer skånsomme mot neglene 🙂

    4. De virka helt supre 🙂 De må jeg prøve! Tusen takk for tipset 🙂 Jeg også tenkte jeg hadde “alt” da jeg fikk sånn til å putte fingeren oppi, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg