Boring week

Ack, denne uken har vært så utrolig kjip til nå. All work and no fun. Jeg må innrømme at jeg alltid har vært avhengig av spenning, mer enn gjennomsnittet tror jeg, noe som ikke er særlig gøy egentlig. Det vil bare si at det skal mer til for at jeg skal ha det gøy:p Nå skal jeg heldigvis snart starte dagen med noe litt mer spennende, nemlig pressefrokost på gina tricot i Bogstadveien. Butikken skal visst åpne der igjen, har jeg forstått? Det synes jeg egentlig er litt bra, for da har jeg nesten alt jeg trenger av butikker i nærheten, hehe. I helgen skal jeg også reise bort i forbindelse med bloggen, og det blir digg. Jeg elsker å reise, jeg kunne reist hele året rundt, føler meg virkelig i mitt rette element på tur.

Hvordan har uken din vært?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg