Gjenåpning av gina tricot Bogstadveien

 photo me1of1-3_zps3d194110.jpg

I dag morges var det pressefrokost hos gina tricot i Bogstadveien. For sikkert ett år eller mer siden så la de ned her, pga mye bygningsarbeid utenfor. Jeg trodde de var borte for godt, men til min gledelige overraskelse gjenåpnet de butikken i dag. I blant finner jeg en skatt og to her, og så liker jeg mye av sminken, spesielt lipgloss og leppestift, og neglelakkene.

 photo me1of1-11_zpse0a0bc4c.jpg photo me1of1-13_zps35133084.jpg

Vi fikk servert herlig frokost med sandwicher, croissanter og appelsinjuice… Jeg fikk bare i meg en kjeks, men den var sabla god. Jeg spiser aldri på eventer, klarer det bare ikke, og nå sitter jeg hjemme i godstolen og angrer litt nå som jeg er sulten. Jeg går jo glipp av så mye god mat!

 photo me1of1-4_zps39b2bafc.jpg

Oda Karina fra classytwist.com 🙂

Det var en surprise artist som skulle komme, og det viste seg å være Maria Mena. Ikke verst! Det ble en liten intimkonsert midt i butikken, veldig koselig 🙂 Hun synger så fint, høres nesten enda finere ut live ♥

 photo me1of1-7_zps418fddfc.jpg

For dere som har lett etter et midiskjørt med riktig lenge:

 photo heidi3_zps4cefc574.jpg

 

7 kommentarer

Siste innlegg